top of page

Det tilbys sikker betaling med Vipps via Vipps og VISA/Mastercard/AMEX/Diners via Verifone. 

Betaling 

Sabi AS 

Storgata 41

4307 Sandnes 

Norge 

Organisasjonsnr: NO 996 902 161 MVA 

E-post: admin@sabi.no 

Telefon: +47 90 40 60 70 

Selger:

Personen som er registrert som kjøper i bestillingen. 

Kjøper 

Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift. 

Priser og merverdiavgift 

Alle kjøp ved www.sabi.no og www.nettbutikk.sabi.no avhentes lokalt på stedet du har bestilt. Frakt er derfor ikke relevant. 

Frakt 

Du kan bruke Vipps og Visa, Mastercard, AMEX, Diners når du handler. Selger kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra Selger til Kjøper

Dersom Kjøper bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Betalingsvilkår 

Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen informasjon rundt Personvern i footer. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Sabi AS vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke. 

Personopplysninger 

Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Elavon, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa/MasterCard/Eurocard/AMEX/Diners. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. 

Kortinformasjon 

  • Når bestillingen er sendt, kan den ikke endres eller avbestilles.

  • Fjerning av ingredienser reduserer ikke prisen.

  • Endring av ingredienser belastes i henhold til gjeldende prisliste

Avbestilling 

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi selger skriftlig melding på epost post@sabi.no om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven)

Reklamasjon 

Kontakt oss på telefon +47 90 40 60 70 eller på e-post: admin@sabi.no ved spørsmål rundt angrerett.

Angrerett 

Varer som ikke blir hentet på et av Sabi AS sine utleveringssted, her under alle Sabi sine avdelinger i Norge blir belastet med bestilt beløp. 

Uavhentede varer 

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.  Sabi AS vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser. 

Konfliktløsning

Salgsbetingelser sabi.no

bottom of page