Salgsbetingelser sabi.no
Betaling
Det tilbys sikker betaling med Vipps via Vipps og VISA/Mastercard/AMEX/Diners via Verifone.
Selger:
Sabi AS
Storgata 41
4307 Sandnes
Norge
Organisasjonsnr: NO 996 902 161 MVA
E-post: post@sabi.no
Telefon: +47 90 40 60 70
Kjøper
Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.
Priser og merverdiavgift
Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.
Frakt
Alle kjøp ved www.sabi.no avhentes lokalt på stedet du har bestilt. Frakt er derfor ikke relevant.
Betalingsvilkår
Du kan bruke Vipps og Visa, Mastercard, AMEX, Diners når du handler. Selger kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra Selger til Kjøper
Dersom Kjøper bruker kredittkort eller debetkort ved betaling,
kan Selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet
samme dag som varen sendes.
Personopplysninger
Selger behandler persondata ifølge lov om
personopplysninger. Se egen informasjon rundt Personvern i footer.
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort
tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Sabi AS vil ikke selge eller videreformidle
personopplysninger uten samtykke.
Kortinformasjon
Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Elavon, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa/MasterCard/Eurocard/AMEX/Diners. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
Avbestilling
- Når bestillingen er sendt, kan den ikke endres eller avbestilles.
- Fjerning av ingredienser reduserer ikke prisen.
- Endring av ingredienser belastes i henhold til gjeldende prisliste
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi selger skriftlig melding på epost post@sabi.no om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven).
Angrerett
Kontakt oss på telefon +47 90 40 60 70 eller på e-post: post@sabi.no ved spørsmål rundt angrerett.
Uavhentede varer
Varer som ikke blir hentet på et av Sabi AS sine utleveringssted, her under alle Sabi sine avdelinger i Norge blir belastet med bestilt beløp.
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal
forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan
kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er
tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no. Sabi AS vil følge Forbrukerklageutvalgets
avgjørelser.