Salgsbetingelser sabi.no

Betaling 

Det tilbys sikker betaling med VISA/Mastercard/AMEX/Diners via Verifone. 

Selger:

Sabi AS 
Storgata 41
4307 Sandnes 
Norge 
Organisasjonsnr: NO 996 902 161 MVA 

E-post: post@sabi.no 
Telefon: +47 90 40 60 70 

Kjøper 

Personen som er registrert som kjøper i bestillingen. 

Priser og merverdiavgift 

Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift. 

Frakt 

Alle kjøp ved www.sabi.no avhentes lokalt på stedet du har bestilt. Frakt er derfor ikke relevant. 

Betalingsvilkår 

Du kan bruke Visa, Mastercard, AMEX, Diners når du handler. Selger kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra Selger til Kjøper

Dersom Kjøper bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Personopplysninger 

Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen informasjon rundt «link til personvern for sted»
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Sabi AS vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke. 

Kortinformasjon 

Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Elavon, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa/MasterCard/Eurocard/AMEX/Diners. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. 

Avbestilling 

  • Når bestillingen er sendt, kan den ikke endres eller avbestilles.
  • Fjerning av ingredienser reduserer ikke prisen.
  • Endring av ingredienser belastes i henhold til gjeldende prisliste

Reklamasjon 

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi selger skriftlig melding på epost post@sabi.no om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven). 

Angrerett 

Kontakt oss på telefon +47 90 40 60 70 eller på e-post: post@sabi.no ved spørsmål rundt angrerett.

Uavhentede varer 

Varer som ikke blir hentet på et av Sabi AS sine utleveringssted, her under alle Sabi sine avdelinger i Norge blir belastet med bestilt beløp. 

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.  Sabi AS vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.